24. augusta 2014

Predajný kanál

Alenka:



Jedna z prvých dôležitých otázok bola, na akých predajných kanáloch chcem byť aktívna. V mojej scrapbookovej tvorbe som stále narážala na niekoľko problémov. 1. veľmi vysoké poštovné 2. vkus v týchto veciach nie je až tak univerzálny, čo "fičí" na Slovensku, nemusí "fičať" inde 3. doslova masová produkcia a obrovská obľúbenosť scrapbookingu, tj extrémne ťažko sa dá v tejto oblasti presadiť na medzinárodných predajných portáloch (netvrdím teda, že by som si na to trúfla, ale je to každopádne fakt, ktorý som zvažovala)
Lenže bublifook je iný. Je menší, ľahší, skladnejší, dá sa lepšie poslať poštou a určite je v dnešnej dobe univerzálnejší, ako posielanie pohľadníc, či zapisovanie do klasických zápisníkov, ako je to pri scrapbookingu. Tým pádom sa mi otvorili nové možnosti. Sashe, Fler, Ansalia, DaWanda, Etsy... už som videla, ako sa mi odvšadiaľ hrnú zákazky a ja som na roztrhanie a ... a Veronika mi rýchlo zrazila hrebienok. Vraj sa nedá sedieť na toľkých stoličkách naraz a každý portál žije svoj život, funguje iným spôsobom, každé nahadzovanie produktov znamená čas a energiu. V duchu som si povedala, že nech si vraví, čo chce, veď nemusí vedieť o všetkých mojich aktivitách. Dohodli sme sa totiž, že moje pôsobenie v rámci Slovenska a Čiech bude pod jej patronátom a čo si budem riešiť mimo toho, to už je moja vec. Takže som sa pousmiala popod pomyselné fúzy a hneď som sa išla zaregistrovať na rôzne zahraničné portály. Ha! Hneď som narazila na problém finančných prevodov, nie všetko a všade je kompatibilné so slovenským účtom, ale našťastie máme predsa pay pal. Teda hop... ja som pay pal ešte nemala, pretože doslova nevládzem vybavovať nič, kde sa treba registrovať, prihlasovať, vypĺňať formuláre. Hm, lenže kto sa bojí, nech neide do lesa. Musela som teda prekonať lenivosť a vyplniť desiatky a desiatky riadkov, otázok, verifikácií. Takže dnes ma nájdete aktívne pôsobiť na Sashe a Fleri . Vzdala som akékoľvek snahy o rozšírenie môjho pôsobiska na ďalšie krajiny, pretože je to skutočne nereálne. V dnešnej dobe sa človek musí umne pretĺkať životom predajcu a zákazníkovi musí úprimne ukázať, že mu ide v prvom rade oňho. A to je možné len a len ak sa zameriate na SVOJU cieľovú skupinu. Áno, bola by som veľmi rada, ak by som vedela zaujať takých, aj onakých ľudí. Snažím sa o to a pracujem na tom. Lenže naozaj, ako mi Veronika kládla na srdce, nedá sa multitaskovat na neobmedzenom počte predajných kanálov (Veronika, nemusí ti stúpnuť sláva do hlavy, keď čítaš tieto moje pokorné riadky, dobre? :)

 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára