29. augusta 2014

Foto - prvá časť

Alenka:

Úžasnú zásielku som rozbaľovala, triedila, preberala, zas triedila, znova balila a rozbaľovala... Ak máte tiež povahu "straky", ktorá má rada všetko lesklé, trblietavé a ozdobné, tak mi rozumiete.
Konečne som si už vedela reálne predstaviť ako TO vyzerá, veľkosť, farba, tvar, dizajn. A poviem vám, vidieť na fotke a držať náhrdelník od Bublifook v ruke je vážne rozdiel. Takže som stala pred úlohou, ktorá je v prezentácii produktu absolútne kľúčová - fotografia. Trba pri tom zobrať do úvahy:
1. kto je moja cieľová skupina
2. moje technické možnosti
3. ako nechať produkt vyniknúť
4. brat do úvahy aj galériu ako celok
5. myslieť na to, že ak sa chcem dostať na predajných portáloch do výkladu, musím zaujať 

V čase, keď som prebrala Bublifook, bol jeho vizuál takýto:









túto sú moje pokusy s pozadím. A že tých pokusov bolo... :)







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára